Friday, December 3, 2010

ber...emosi lagi,,=(

penampor dri sndri...
yg penting da lme aku tak menatap blog aku yg telah lama bersawang
dan skrg aku menaip dengan rasa malas nya,xde mood,dan segala bagai

-----------------------------------------------------------------------------

aku keliru dengan hidup skang
apa yang aku tahu??
apa yang aku mahu??
apa yang aku tggal??
apa yang aku kejar kan??
aku buat semua ni untuk apa
ada ganjaran apa buat aku kalu aku teruskan
aku kosong=zero
merasakan tiada apa2 yang aku tahu
apa yang aku ada??
aku duduk,tggu dan terus mengaharap sesuatu yang tidak pasti apa itu sebenar
aku letih di perli
aku letih di ejek
aku letih di gelak
aku letih segalanya
apa harus aku lakukan untuk membuatkan aku merasa sempurna dalam diri aku
lumrah manusia mahukan kesempurnaan dalam hidup dan dirinya
begitu juga aku
aku mahukan kegembiraan tanpa secalit kesedihan
aku mahukan keenakan tanpa secalit kedukaan
aku mahukan dia,mereka yang telah lama ditinggalkan dan tertinggal
aku juga mahu senyum seperti mereka
punyai keluarga yang cukup ahlinya
punyai cinta yang cukup kasih sayang nya
punyai sahabat yang cukup pesefahamanya
punyai wang yang cukup nilainya
punyai segala-galanya tanpa perlu memikirkan nya sentiasa jika terlupa
sesungguhnya aku terlalu cemburu dengan semua itu
apakah aku harus ada perasaan itu??
bukan salah aku jika aku merasa perasaan itu............


mengapa aku tak seperti mereka?? mengapa........







p/s : aku terus menatap merayu mengenang nasib diri
menangis dan akan terus menangis dalam seribu kesunyian keseorangan kesepian :-(

No comments:

Post a Comment