Tuesday, December 7, 2010

same...??

agak2 tjuk entry di atas berkenaan apa??adakah same tapi tak serupa
bukan apa...tiap kali aku jln2 berjimba2 di jlnan,ramai yang duk pssstttt2 aku cam bunyi tikus
dalam hati lalu berkata "nak ngorat lah tuh,eh aku cantik ke" dan berbagai2 lagi

ada jugak yang kata muka aku cam artis barat sowg tuh (rase cam nak tampor2 sambil muntoh laju2)
tapi bukan salah aku kan,,dowang yang nak berkate begitu....bluerrkkk!!
kalu tak caye cuba lihat di bawah..........tarraaaaaaaaaaaaaaa




sumber gambar gugle

sumber gambar gugle


hah!! amacam sama tak kitowg ny muka??
sama kn3.....bahahahaaa

sebenarnya, base on dis pic..aku nak gtaw yang dia ni peminat aku,,ataupun bak kate len nya dia nih secret admire aku...bahahaha,,perasan2 (tampor lagi sekali,yang ni sambil genyeh2 mata kasi clear)







p/s : aku neyh sebenarnya boring dah tahap dewa dewi,,mahu berjimba keluar tengok langit gelap semacam je
huhhh....makan yukk!!


No comments:

Post a Comment