Friday, December 10, 2010

ketenangan jumaat


jumaat hari ini tenang, mendung2 ayu ala2 kak rojita gtuuu
wase bersalah pulak sebab aku ad janji ngan si aliya nak bawak jenjalan naik moto tapi tak kesampaian sebab petang tadi kelihatan mendung diiringi hujan renyai2
cian aliya...esok ea kte nek moto, kte raun2 satu kampung sampai lebam wakakaka
tabik spring kat aku sbab aku tdo sampai tangkap leleh nyahhh
duk terkangkang tdo sampai tak ingat jiran sebelah nokss,,alah bukan lame pon sejam je..bahahaa
hari yang ayu2 bak ayu raudhah memang enak klu tdo, memang rugi nyahh tak amik peluang emas nih

esok abg2 aku yang tersayang tu ajak pi gambang..men air
kata mereka mahu pergi pagi2, terpakse lah aku bangun awal masak siap2
ngah pikir nak masak ape ye esok??..mahu lihat menu lah (da buntu tahap mahawangsa nih...apa plak mahawangsa nih oiii...hahaha) 







p/s : bila malam je terpikir nak wat pe,,huhh!!!


No comments:

Post a Comment