Tuesday, December 7, 2010

kejap ada...kejap xde

kau datang bila kau mahu
agaknya tiba2 kau teringat aku masa itu
kau datang dengan berkeping2 text
kau tanya banyak2 pada aku
mungkin ada secalit perasaan yang kau tak percaya aku
apa kau mahu?
apa yang kau tak puas hati?
berulang kali kau kata kau suka aku mungkin
kau sayang pada aku
aku tak mengerti semua itu
yang pasti aku tak mahu kan semua ucapan itu
untuk apa kata2 itu
sememangnya aku tak percaya omongan kau itu
maaf.....
aku betul2 tidak perlukan semua itu
aku betah di sakiti
aku betah di tiputi
aku betah dirobek2
mungkin sebab itu lah aku tidak mahukan kau sebagai cinta hati
senang dipanggil 'fruit liver'
mungkin kau akan faham suatu hari nanti
mungkin..........





p/s : tiba2 aku terjiwang plop tgah2 hari buta nih.....emangnya aku tak tahu dah nak wat ape
baru je lpas masak,,,dah..mahu goreng sayur,,syuuuhhh

No comments:

Post a Comment