Monday, December 6, 2010

semangat!!!

yeahhhhh!!!!!
seperti mksud entry di atas
aku punyai semangat baru.....yeaahhhh

sudah 2 hari aku dalam mood berjiwa sedih memikirkan projek thun akhir aku
ye lah..mne tak sedih,dah 2 mggu aku duk bertapa kat ukm
tapi satu jadah harem xbuat ape2
so aku amik kputusan daripada aku duk menanguk kat ukm
baik aku pulang saja di rumah
hahahaahaa.....indah2

so tanggal 6 dec 2010 aku pun dengan senang hati lagi seronak
sudah selamat menjejak kan kaki di kampung halaman yang sangat aku cintai ini
ouuhhhh...indah nye xdapat aku ungkap kan dengan kata2
dapat kembali berjimba2 di rumah tanpa perlu memikirkan apa2..bahahaha
mula memikirkan apa yang perlu aku lakukan semasa cuti nih
perlukah aku keluar bersuka ria sampai senja (pang dri sendri kalau berani)
tadi baru je my cos8 merangkap rum8 jugak memesej ak
ckp nak dtg ukm esok,,n ada la jgak kata2 dia memberi semangat kat aku yang sudah beberapa hari dalam kesedihan..wuwuwuwuu
xpe2..rmai lagi yang xwat n xstat ape2 pn lagi,,rlex k cik pikah(kata2 untuk mnyedapkan hati sndri)





p/s : mahu menonton tv sampai lebam...syuh3!!

No comments:

Post a Comment