Friday, December 3, 2010

aku mahukan kau jugakk!!

diam diam..
aku jatuh hati pada mu ku ingin kau tahuu....lalalaaa


aku tengok kau diam2
aku selalu peratikan kau
kau sering dipimpin tangan oleh orang yang aku tak kenali
dimana aku pergi pasti kau ada
kau berbaju hitam,kejap2 biru,kadang2 berkemeja putih
yang paling aku suka bila kau pakai tshirt merah bercop nama kau
ouuhhh..kacak gler nak mam....!!!
tapi aku hanya mampu melihat kau dari jauh
biler kau lari,gler laju
itu yang lagi buat aku semakin teruja untuk memiliki kau
tapi itu lah hakikat...suka tak bermakna akan dapat memilikinya
tapi tak apa..
aku akan terus setia curi2 memerhatikan setiap gerak geri kau
dan itu tidak akan sesekali buat aku puas
dan aku akan terus mengharap walaupun aku tahu hakikatnya kau tak akan pernah menjadi milikku
tapi aku teramat pasti suatu hari aku akan dapat memiliki kau
di saat itu akan ku jaga kau senantiasa
usap kau,belai rambut kau,kucup kau
tak ade sesiapa yang dapat merampas kau dari aku
akan ku pasti itu........wait n see!!!!


sumber gambar gugle





p/s : impian akan menjadi kenyataan suatu hari nanti
tapi entah lah biler....huhhh


No comments:

Post a Comment