Monday, November 29, 2010

selulit??

tidakkkkkkkkkkkkk...
hah baru aku sadari bahawa badan aku ini kini penuh dengan SELULIT
apa mahu buat kini?????
mula2 aku memang tau yang ada certain2 bahagian body aku ada selulit
tapi aku xdelah amik peduli sangat
ye lah bukan nye banyak pon..so juz ignore it!!

dengan rasa segan silu lagi tanpa malu
ingin aku katakan bahawa sebenarnya bahangian bon*** aku pon dipenuhi dengan selulit
ouuhhh...takutt!!!(nape aku nak takut nihh??-tapi tak setakut tesis..bahahaha..)
ye lah..bagaimana mahu kawin ini!!!!!!!!
bagaimana laki aku nanti nak terima keadaan bon*** aku yang penuh dengan benda alah yang bernama selulit ni tak ke malu tuyhhh..ahhhh

pada mulanya..aku mahu beradu ataupun bahasa baku nya *mandi
lantas menyidai towel di penyidai lalu aku bukak segala helaian benang di badan
seperti biasa aku akan gosok gigi dan cuci muka dulu sebagai pendahuluan..hahaha
n then tibalah masa aku bermain dengan air
ye lah..bilik air kat umah aku kat ganu cermin nya tinggi
so tak nampaklah susuk tubuh ku yang mulus tulus halus nih
tapi bilik air umah kak aku nih besar n sementelah body aku akan kelihatan seluruhnya
dengan enak nya aku mengusap badan ku dengan shower gel berjenama LUX
dengan secara tidak sengaja aku terlihat bahagian badan ku di blkg
alangkah terkezut nya ambe....omaigod!!(dalam ati ketika itu)
macamane ni??apa harus aku buat untuk menghilang kan menatang selulit nih..aahhhh
malam tu aku ada mintak pendapat kak aku.

   aku : kak..camane nak buang selulit ekh??
   k.yang : alah pakai je berus dawai yang kita duk buat gonyoh kuali tu
   aku : alaa...ckp la btol2
   k.yang : la...btol la akk ckp.akak ad tgok rncgn ape ntah,owg puteh tu ckp cara
                 paling berkesan tuk ilang kan selulit adalah menggunakan berus dawai
   aku : ye ke??xcaye ahh...
   k.yang : betoll...xcaye sudah
   aku : sakit dowhh

apa perlu aku percaya kata2 nya itu...giler ahh,,sakit kott,,mahu terkupas tersiat kulit bon*** aku
adakah penggunaan mandian lulur semasa mandi akan berkesan??
pape pon aku mesti bertindak dari sekarang..mesti...pasti!!!




p/s : giler buruk bon*** aku..aku nak tengok sendiri pon segan..bahahahaahaha

No comments:

Post a Comment