Wednesday, December 8, 2010

baik ke ko tuhh

hari nih hari ke 3 lepaking di rumah
kejap baring,kejap diri,kejap lari,kejap bangun
tak tahu dah nak wat pe ...nak ajak member2 keluar xder sowang pon yang request dulu
well...aii kan prempuan suci mane leh ajak2 dulu,,,wekssss!! (tahan loya sambil menaip)
member aku ada ajak nak g kenduri kawin abg angkat die arinih,tapi xckp plak td
die ajak mggu lpas ye yu ollss,,,so aii tggu je la die ajak sekali lagi sebagai reminds kan
tapi hampehh...xder pon,,maybe die g ngan adeq or ngan mak jiran die tak pon ngan mak sepupu die..huhhh
niat nak g kdai jln2 cari jodoh tadi, tapi memikirkan aku nih xderk kenderaan so batalkan saje niat itu
sedih kan jadi aku, nak g mane2 pon nak kne tanye dlu "bleh tak nak pinjam moto jap??" "bleh tak adeq nak pkai kereta g kdai dapan nuhh"....walaupon aku taw jawapan nya iaitu "TAK BOLEH!!!", tapi aku tetap wat2 tanya sebab dah boring sangat kan duk melangok kat umah je.....
haishhhh...ya Tuhan, bila lah aku nih nak dapat duit banyak, bleh aku beli moto idaman aku...waaaaa!!!xderk lah asyik nak makan hati je ngan dowang yang kodokut nak mampuih nih,,,,ermmmm

agak2 niat aku nak bawak moto g uk akan tercapai tak??
aku wase la....mesti---------------
ermm sabar je la nokss...nak wat cane kan, kalu dah anak bongsu tu sampai bler2 la anak bongsu
ko siram pokok sampai bler2 pon tak akan dapat la tu jgak apa yang ko inginkan tu
tunggu ko da berjanggut berbulu dada dlu bawu dapat ye nokss....(ada kene ngene ke....pedulikk)
nampak nya org tuh dah merajuk wat kali ke 2,,sbb aku tolak nak ber'wc ngan die
ahhh...malas nak layan,,ko boypren aku ke hah asyik nak tunaikan permintaan ko tuhh
cukur bulu ketiak aku dulu la bawu aku setuju...k deal!!wakakakaaa...





p/s : nape aku asyik cakap sal bulu je dari td neyh??? ....fikir sejenak.....tidoo,,kruhhh....kruhhhh

No comments:

Post a Comment