Friday, November 12, 2010

jom berjimba jimba

oooooouuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
aku mau jerit puas2...aku udah bebas dari belenggu sem 1 tahun 3
alhamdulillahhh...
walaupun keluar je dewan tadi terus rasa cuak sambil memikirkan apakah nasib result aku kali ni
ya Allah kuat kan lah semangat hamba mu ini

aku jawab paper solid tadi cam haremm je.....
masuk je pacuan empat roda *perodua kelisa* milik che da tadi
tetiba lak aku terchek apa yang aku buat tadi betul atau salah
amik kau....terpempam aku di situ apbila soklan no 1 aku pakai salah rumus
aduhhh...hati aku di pijak2 oleh aku sendiri...*mau nangihhh*
2 la padah nya mengechek jawapan lepas exam
amik pengajaran 4 de next time k pikahh

lepas cukup konco kami pn bergerak lah ke destinasi seterusnya iaitu maple
tmpat bese kami mkan after exam (walaupun bawu 2 kali pegi..bahahahaha..)
konco-konco tersebut adalah aku,mek qah,weeda,che da,nanad,fana usna,fana ramli n iqa yazid
menu kali ini adalah megi goreng n ais lemon tea.. n tidak lupe menu wajib konon ala-ala desert la
iaitu telur setengah masak 2 bijik...sememang nya telur itu adalah makanan kegemaran aku nk wat camne kn
bukan salah ibu yang mengandung..wakakaka,,,
walau aku taw yang telur itu adalah mempunyai tahap kolestrol yang amat tinggi
alah cam bese la aku mesti guna slogan aku
*biar mati makan jangan mati tak makan*...kan3???stuju!!!!



after makan mesti lah amik gambor,,itu juga salah 1 kegemaran kami..hihiii,,tgok la sowang2 cam hape je posing...pe2 pn im gonna mis u all,,,uwaaaaa...tbe2 cedeyy


peacee!!


awww charrkk!!

weeda, si tembam, fana usna, tiqa yazid

fana ramli, che da, mek qah

berbahagia selepas makan!! ( da lepas azab exam sebenarnya..hakhakk )


selepas makan kami ke perhutanan UKM hahah..xleh blah name aku bagi
kami pegi ke rumah alat-alat SEM, FSEM n banyak lagi ( xtaw name ape lagi sbnarnya...bahahaha)
dowang nk g amik borang nak tempah guna alat tuk cuti nanti
aku xtempah..nk tempah wat pa,,aku bukan ny wat bahan aku kan budak tenaga
tenaga suria punyaa...bab2 cahaya matahari nih aku memang minat,,wakakaka

lepas tuh kami singgah fak..bukan fuck okehh!!
g check suwat ade sampai ke tak,,bukan suwat nikah ke ape k
suwat LI ktowang..yelah wat last minit lagi kn
tu okey lagi,,yang aku nih lagi la tak wat pape lagi
da taw yang arituh ny dah kne rejek wat derkk lagikk..haihhh
ti kau rasa lah penangannya cik pikahh!!rasekan....

Pusat Pengajian Fizik Gunaan..UK....m

sek2 power ranjerz kaler merah!!

kami kawan baekk..

aku kelihatan mcm budak iban masuk pusat fijik..


dowg sume ad yang da blik mlm nih
tggal la kau keseorgn ye cik pikahh...
apa lagik fly la umah kak aku kn ape susah
gler ke hapeh nk aku tggl sowg2 lam blik nih
mau nangih 4 baldi aku nih....(cengeng lu dehh budak kechik)
dah2..aku mau pergi solat n then mau pergi kuar mam ngan cik adi 
ti lmbat kang mrah plak mamat tuhh
bajet cam aku awek die je kn nk kne ikot time die...huhhhh



 p/s : walaupun barang xkemas lagi aku tetap mau kuar dehh..haha 

No comments:

Post a Comment