Sunday, November 7, 2010

tibe2..

pgi tdi ak bkak fb (pgi ke hape ny kol 12 da kot)
ad la sowg mamat nih ckp suh bg no fon ak kt inbox die (xyah la gtaw nme ekh)
ak pon hairan bin ajaib jugak la nape ttbe die mntak no fon ak
aku xbgi pon..ye lah xkan smudah itu aku nk bgi kn
giler nk mamposs!! (bajet cam ko nih ad boypren je cik pikah oii)

nk jdi kn citer,,lpas aku blik dri mkn td
ak trus mlulu bkk fb blik
n then tgok2 ad msg bawu msuk
rupe2 ny si mamat nih
die bgi no fon die...lgi mghairan kn aku adlh die siap ckp kt s2
"sgt nk kontek ko"
wat stong bdak nih??nape ak ad msalah ke n ko ke
ke ak ad kcau gelipren ko or ak ad utang yg nk dibayor
huhuuu..ntah la,,
ak keliru meniru di situu...

p/s : aku masih dalam mud malas study...tampar la diri sendiri,,panggg!!!

No comments:

Post a Comment