Saturday, November 13, 2010

eksaited terlebih

mau tak eksaited
ye lah setelah 8 jam duk kematu pungkoq aku duk lam bas
kini akhirnya aku sampai jgak kt umah ku syurga ku ini
gler ahh...lme kot 8 jam tuhh
ap ke bongok sgt prjalanan sampai 8 jam xpnah di buat owg

cite ny cenggini,,,jeng...jeng...jeng!!!( takut tak takout tak)
tadi dah elok2 kuar dari karak encik sani ni bleh plak patah blik
ingt kn ikot jln short cut ke hape upe2 nya g amik owg kt gombak
apeke jadahnya dah sampai karak bawu nk g amik owg
haishhh....xpaham aku,,kn ke mmbazir mnyak 2 nameny
agak ny pak cik bas nih lpe kot....ahhh lantok pi lah kt dier ape aku pedulik
pah 2 lagi yg mlambatkan perjalanan aku nih time nk masuk tol maner hentah
bleh plak wat sesi pertukaran bas
adoyaiii...menyirap btol aku,,,sabar3
sabar tu kan separuh dari sabriah!!sabar je yahhh...

bler da gerak dari turunkan penumpang katkontan
pungkoq aku da xleh duk diam dah pnye lah xsbor2 kn
ehhh...dier benti lak 1/2 jam kt chendor..haishhhh,,sabor kuasa dua lagi
aku suoh ah abg aku amik kt chendor trus tapi nk tau ape jwb ny

* prjalan abg nk ke chendor 2 dah 1/2 jam dah,ti sampai je bas tuh dah gerak so same je kn..abg amik adik kt dpan cp lah erk...*

isshhh...gewam btoi aku,,tggu lah aku lagik 1/2 jam yerkk
 
p/s : bleh plak tuon2 je dari bas aku kne wit2 oleh mat2 jalan kt dpan cp
watdefruitt ko..nk pnampor ke dri aku...panggg!!!

No comments:

Post a Comment