Tuesday, November 16, 2010

buntut...

suka hati aku ar nk wat tajuk entry apa
kohgang nak kutuk ke nak anggap aku kotoq ke lantak pi kat hanggg

sebenanrnya apa motif aku menulis pada petang yang damai ni??
aku sunyi kesepian tau takk???
kakak iqah dah blah dah pagi tadi ngan abi kesayangan die..dalam pukul 9 kot
dowang naik pacuan empat roda hilux...fuyoooo,,hilux tuuu (tak herann!!..titik)
menurut sumber2 yang boleh di percayai,,pada petang ini Noor Jehan Bte Saibani akan pulang
dan akan di jangka selamat tiba pada pukul 430 petang (menurut jam yang tertonjok di lepi aku)
kate sumber yang boleh dipercayai itu, mereka sekeluarga akan sampai pada tengahari tadi
tapi jangan kan lubang idung, batang hedong pn tak kelihatan
naik kuda ke hape depa tuhhh...lantak pi kat hampa aihhh
malas den nak amik taw..bukan masuk exam final sem 2 pn..wakakaa,,(sem 2 pn blom nek,jgn nak over ye ccik pikahhh)

sebenarnya motif aku mengarang ni
aku da x taw nak wat ape sebenarnya
ku jln sana jln sini,,bukak peti tutup peti..bukak tv tutup tv
aku bermonolog dalam diri bahawa mahu menghapdet blog yang sudah bersawang ini
ye lah kan..esok kan raye (raye aidiladha k sekalian..)
so kena lah kemas2 skit mane yang bersawang tuh..kan3
ti nampak di owg kan tak manis...bahahaa,,ingat umah 4 tingkat ke hape
walopn umah ku tidak di kemas lagi..jap lagi mesti si tuut marah n membebel lalu berkate

"nape adik tak tolong akak kemas umah?tak malu ke, esokkan nak raye? adik xnak raye ke?"

amik ko sebakul...terpempam jugak kadang2 ngan kate2 (yang agak pedas) die tuhh
nak wat camne aku sebagai adek kne la trime yang kak aku tuh suke membebel
melawan kang kne jgak mkn penyapu sat gi
bahahahaa....(cepat lari......)

sumber gambar : gugle

p/s : abaikan pic tersebut...suka haty aku ah nk letak gambaq pa pn

No comments:

Post a Comment