Tuesday, November 23, 2010

pa tgok2!!

aku...berada di ptsl
da 2 hari aku menangok bulan yang xjatuh di sini
aku wat keje lah...duk research jurnal tuk tesis aku
mmg ketaq kaki bler trpikir sal tesis nih (sungguh xtipu..tapi aku xde parkinsen okehh)

hari nih ari ke 2 aku memijak kaki d sini
aku cari2 meja kot ada yang kosong
tgok2 meja semlam yang aku duk ad mamat negro duk
aku dulik apeh..aku trus mlulu ke meja trsebut and wt reaksi kt negro tuh "bleh ak duk cni"
ang then mamat negro tuh angguk
pe g aku pon duk tanpa segan dan silu nya

tanpa aku sedari ad sowag mamat melayu sdang memerhatikan gerak geri aku
ntah ape yang di perhatikan aku xtaw la
maybe sdang menilik keayuan aku menarik kerusi dan dduk dengan sopan nya agaknya(sila muntohh**)
aku wat2 tak prasan (cewahh..nak kontrol malu lah nyahh)
selang 10 minit mamat tuh tukar tmpat dduk
agak2 anda apakah motif nya??
ada aku dulik???xderkkk...lantak pi kat hang laa

aku ngah angin neyhh sbab mamat negro tuh suwuh aku jge lepi die
aku dah nak balik neyhh..aihhh xnmpak2 lagi batang idung die yang gelap tuh..bahahaah
ingat aku neyh apa kerani ke suka2 hati nak suoh jge barang2 die
da la nk g potostat lgi neyhh...aishhhh,,aku btol2 angin neyhhhh
curik laptop bawu tau...T___T



p/s : lapor tahap gaban..hanya menjamah nasi goreng yang xsampai 1/2 pinggan
dan enak nya aku bangkit tidoq pkul 11..haha...nikmat2!!! =)

No comments:

Post a Comment