Wednesday, April 23, 2014

Batok + Mandi Kolam + Air Asam Jawa



Dah dua hari aku batuk ngan selsema.
Semalam teruk, batuk kuat sangat sampai sakit tekak. Bila tekak dah kering mesti kita terbatuk sendiri kan.
Memang pedih gila.
Harini dah kureng sikit. Tapi sakit ngan kering tu masih ada lagi.


Tapi semalam dalam sakit sakit tuh gigih jugak bawak anak anak buah aku mandi kolam.
Balik balik kerja je serbu acu dia tanya nak gi kolam tak?
Kang kalau cakap taknak kang nangis. Ermm layankan ajo lah.



Aku tak join pon mandi. Kalau tak demam aku bantai je mandi sekali.
Dah lama kot tak swimming. Last aku swimming 2 tahun lepas kat ukm haha..
Kat gambang haritu je pon swimming, tu pon kejap je sebab nak main yang lain.

Balik mandi kolam, aku terus gi beli air asam jawa.
Betol betol dah tak tahan batuk. Aku batuk sampai sakit perut perut sebab meneran.
Nak buat sendiri malas, beli aje sonang.
Orang zaman sekarang memang macam tu huhu..




Beli sampai 3 botol sebab nak bawak gi opis sekali.
Gatal gatal tekak boleh la teguk air nih. Lega aku.
Huhuuu.



K lah babai.
Doakan aku cepat sembuh ye!




No comments:

Post a Comment