Sunday, March 30, 2014

Cuti sekolah tapi orang keje yang sibuk cuti



Hari Ahad memang hari malas senegeri Pantai Timur..ekekekee
Sampai2 opis je dah ade perasaan malas, nak2 ade opismate yang still cuti..sighhhh lagi bengang T.T
Ngadap pc sampai satu jam duk termenung. Tak tahu nak buat ape, blur kejap.
Padahal bos ade je duk ulang alik. Bila dia lalu je buat bizi2 tekan mouse padahal duk tengok fb hahaha..
Noharomm punye pekerja.
Tapi pelik, bila bukak fb laju je otak bergerak, sel sel otak berhubung.
Tapi bila bukak email terus jadi blur. Adakah aku sorang je macamni or korang pn mengalami simpton yang sama?
Haa sama ke? Haa kita geng. Sep sket!
Giler....


Alkisahnya sebab best sangat cuti sampai 3 hari kate ko.
Dari kamis jemaat sabtu. Haa...sheronokkk gituuu
Dah nama cuti sekolah kan. Kakak2 aku semua balik.
Dah kalau semua berkumpul kecoh la rumah Pok Bani kita.
Mesti jiran jiran sebelah umah aku stress je ngan ktorang sebab bingit.
Dah sorang menjerit, sorang menangis, sorang terkinja..Bukan stakat jiran aku, ngan aku aku sekali stress.
Tapi aku okay je, dah lama kan tak jumpa anak2 buah. Nak2 anak si kak aku mek jihan.
Dia tu susah skit nak balik, so bila balik memang pillow talk sampai pagi ler kite.
Time masak pon boleh bergalok tak hingat. Macam2 peel.


Cuti kali ni ktorang just lepak mesra mall je men bowling.
Pergi makan satar, otak2 kat kole kmaman.
Pergi kenduri of course ada lam time table.

Tapi best lah. Dah lama tak berkumpul macam ni.
I love my family.
Gila-gila punya love.




No comments:

Post a Comment