Monday, December 17, 2012

Kesedihan Kedengkian Kesentapan ;-(



Waah penatnya, baru pas angkat batu..heheee, tak lah gurau aje ;-)
Baru balik keje ler, n then singgah supermarket beli barang dapur. Sayur sayur aje. Kata surirumah tak bertangga makanya barang dapur adalah perlu ada dalam list okay!

Nak citer ni (bajet macam ada orang nak bacakan...ahh gasak kan) blog aku kan tempat mengadu,,huhuu
Last entry arituh kan aku ada cakap nak gi jenjalan kuantan kan. Haa...ni nak citer ni
Memang plan nya jadi, tapi kan.....jengjenggg...(tak leh citer sbab...........baca blog aku kahkahh)

Kitowang just gi ecm ajer...pergi pun dah lewat, maner sempat nak singgah tempat lain kan....sentapp!!
Yang kelakarnya, mula2 masuk ecm je ada owg cakap yang dia tak nak beli apa2 pon sbab mak dia dah membebel sebab baju dah berlambak, banyak lagi yang tak pakai.
Tapi kan, bila langkah keluar dari Padini aku tengok baju dia je dah 2 lai. Ouuuhhhhhh!!!Stressss ahkakk!!
Yang lagi buat aku sentap sesentap sentap nya apakan, baju aku langsung tarakkkk!!! Selai pon yilekkk faham???? Errrrkkkkkk....tertukar jantina ke ape nihh?

Sedih betol..Tapi salah aku jugak. Taste lain daripada orang. Bila dah tak berkenan cakap lah apa saja tidak akan aku beli. Tapi bila dah berkenan, harga pulak mahal. After less pun still rm100++. Gila ke nak aku beli baju mahal cenggitu, nak kata lawa tak lah cantik mane pon. Siap si pumpkin cakap baju macam orang tua. Bolehh?? Konon nak sedap kan hati, balas balik cakap nih baju vintage lah. Kamu ape tau..kukukuiii
Even aku dah kerja nih, memang belum ade lagi la baju aku harga lebih dari seratus. Seratus untuk empat lai ada lah..hehhehehee


Tapi bila dah nama nya pompuan, kalau pergi shopping tapi balik tak bawak apa2 untuk diri sendiri memang gila gila punya sedih plus sentap tahap gila barbieee..Biar lah setakat sepit rambut pon tapi boleh buat kita rasa best and tak sabar nak try bila balik, kan?? betol tak ladiess?

Banyak je berkenan tapi tu lah, bila pikir nak beli tuh rasa macam tak berbaloi je. Pattern tak lah seberapa tapi harga, mak aiiiiii...jual kat pasar malam rm10 pon belom tentu ada orang nak beli. Serius!!
Apa yang aku beli just t-shirt je, untuk anak buah aku. Tapi aku cadang nak pergi balik, time dah dapat gaji nanti. Present untuk anak buah aku banyak lagi tak beli nih. Tarikh bezday dekat2, makanya banyak lah duit kena melabur untuk dorang. 4 budak okehh. Nak beli apa ekh?? Susah betul beli hadiah untuk budak2 nih. Balik balik baju, pensel box, sandal, bla bla bla..huhuuu...Any idea??


Balik kepada citer asal. Lepas keluar Padini, masuk Nose. Konon dalam hati tak dapat baju, sandal sepasang pon jadiklahh daripada takde. Cuba yang tu, my pumpkin cakap tak cantik. Cuba yang nu, dia cakap macam tak pakai apa2 (kaki ayam) Pfffftttttt... apa nih??semua tak berkenan. Nak beli yang heel, baru nak pegang konon nak try, dia dah cakap heel2 tak nak eh. Malu nak jalan ngan pompuan lagi tinggi dari dia katanya. Pulakkkkk...ermmmm dari aku terus menyentap, baik kuor cepat2. huhuuu....nasib lah labu


Belum abis sentap lagi nih. Pumpkin cakap apa kata kita gi makan dulu, mana taw lepas makan taste boleh bertukar. Emmmpphhhh...Padahal dah lapar, ayat sikit punya cantik cover line kannnnssss...

Bila sampai foodcourt, duk lah tawaf satu floor tuh sebab tak tahu nak makan apa. Pikir punya pikir, aku just order nasik goreng tomyam. Dia makan nasi ayam, siap double lagi ayam dia okehh. Kata nak diet, tapi ayam amik dua. Apa pon tak boleh lahhh...

Bila dah bayor, gi lah memasing amik makanan. Bila aku tengok je pinggan isi nasi goreng aku, terus rasa macam kembang tekak sebab tengok gaya macam nasik kucing. Pffftttttttttttt. Betul2 spoil lah ari tuh. Semua benda tak kena. Yelah, dah lah aku tak makan sayur, boleh plak sayur ntah apa2 dia boleh duk gaul satu nasik tuh. Mau tekak aku tak kembang. Makan tetap makan sebab satu hari tak jamah makanan. Tapi habis tetap tak habis. huhuhuuuu....Sabar jelah dapat awek macam aku kan, cerewet habissss!!
Apa yang penting memang satu hasil pon takde untuk aku harituh okay.. #balik nangis tepi katil

Balik tuh sampai dalam kol 730 gak ah, sebab singgah basuh kereta. Lega bila tengok kete kembali shining. Luar je lah, tengok dalam hampehh...*aptb


     T-shirt untuk Una. Cantik ke idokk?? Ada lagi 2 lai untuk anak buah Pumpkin, tapi tak sempat nak snap.




Gambar tak de kene mengena dengan hari kejadian. Gambar lama. Maaf kan lah pipi ku yang terlebih mauripan ituuu.....










Okey dah, nak mandi. Solat jomm!!! Assalamualaikumm....




No comments:

Post a Comment