Saturday, December 15, 2012

Hujung minggu yang blurr



Hello peeppss!! How's ur life today? Ada baek ka...?
Aku nye hujung minggu ssiggghhhhh very bored. Tak tahu nak buat apa.
Bila ngah keje rasa tak sabar plak nak hujung minggu, tapi bila da sampai masa tak tahu pulak nak buat apa. Macam ni lah manusia kan, tak reti nak bersyukur. Ada je yang tak kena, tak cukup. pffftttttt...!!!


Rasa da lama tak gi window shopping. Bershopping lagi lah kan.
Online shopping pun da lama aku puasa. Baru puasa 2 bulan da kata lama...kekeke
Dah pasang niat nak kumpul duit, nak berjimat katanya. Alhamdulillah...aku dapat kawal nafsu and misi aku berjaya. Yeaaahhhhh!! Syukur. Harap2 misi ini akan dapat di istiqomahkan. heheee


Esok ada orang ajak gi kuantan. Ada sale katanyee. Hurrmmm baru nak berjaya. Aku nih pantang orang ajak gi jalan, memang nak ajee. And bila dah tengok2, ushar2 mesti akan bawak balik something.
Pfffttttt. Acaner tuh? Bila nak kaye macam ni. Ouhh syaitan, tolong jangan ganggu aku esok. Pleaseee..
Pakai purdah lah esok, mesti syaitan tak cam aku. Okay tak kelakar.


Tapi ada bagusnye jugak, dah lama kot aku tak tengok dunia luar. Bukan kata dunia luar, gi bandar kat area rumah nih pon aku dah lama tak jejak. Member keje aku cakap skang ngah ada ekspo kat padang, dah seminggu gak kot. Rasa macam nak pergi tapi tau je lah aku kan, nak kena ada kawan baru nak pergi.
Ye lah, gila ke jalan sorang2. Mane ade feel. Biasa ah pompuan, kalau shopping mesti akan tanya member dulu cantik ke tak sebelum beli. Kalau cantik beli, kalau tak cantik letak balik. Physco!!


Macam tak de motif je update kan. Citer bukannya best pon. Ehhh lantak ah, blog aku kot. Ikut suke aku ah nak update ape. Laallalaaaalalaaa.
Ghini lah rupanya orang yang takde 'kawan'. Boooooo. Bercerita pon cerita kat blog je. Tak de orang nak dengar. Kesian dey luuu..
Even luah kat blog je, tapi ia dapat buat hati lega. Tak kesah lah, janji aku tak kacau hidup orang and aku tak menyusahkan orang. Ameennn....




Ini lah teman saya esok. Hensem tak? Dia tengah mengandung skunk, alhamdulillah dah masuk 5 bulan. See de perut. Sooooo cute!! Jahat haku..











No comments:

Post a Comment