Wednesday, December 12, 2012

1000 hikmah tersembunyi


Macam saje je kan update blog time tarikh nih..12.12.12
Eh2...tak sengaja okeh,,kebetulann je belake

Macam macam jadi dalam kehidupan aku lately nih. Ade yang best ade yang sedih.
Tapi yang penting aku masih bernafas hingga ke hari ni. Alhamdulillah.
Suka ataupun tak, i must to hadap jugak kan. Lari lah ke mana pon, instanbul ke paris ke, life must to go on.


Dengan hal kat rumah nya, ingat kan pergi kerja dapat la lari dari masalah (tak de lah masalah sangat pon) tapi kat tempat kerja pon ada hal tersendriri jugak rupanya. Tu lah, rasa macam dah tak dapat nak hadap dah masalah kat ofis nih. Konon la nak lari lah kan, macam2 dah kerja lain aku apply. Tapi satu pon tak dapat jawapan lagi. Tapi aku percaya, kalau rezeki tu dah tertulis untuk aku, ia tetap untuk aku kan. Apa yang penting aku kena sabar. Yes, i must to wait!!! Ya i'll do. 


Kadang-kadang cara nak release tension nih kita kena luah kan kat someone baru rasa lega. Tapi aku tak taw nak citer kat sapa. Bukan nya takde kawan, tapi aku rasa dorang ade hidup dorang sendiri kan. Belum tentu nak dengar citer aku yang rasa nya 5 hari pon tak cukup, gosip je lebih..hhuuhuuu ;-((
Apa yang aku buat untuk buat aku rasa lebih cool and tak pikir sangat sal masalah negara aku nih, aku tengok citer yang berulang2 samaaaa jerr..Tapi sekejap je lah, lepas abis citer aku akan kembali balik ke asal. Hurrrmmmmm...At last, aku citer kat dinding ajer. Yes, she is my bestfriend kat umah nih. Sedih kan. Oooohhhh...Yang penting dia setia mendengar tanpa berpaling walaupon sedetik. Siiggghhhhhh!!!! ;-((



See..Dah kedut2 kan, soooo makcikkk!!










i need someone to talk. please, shoulder too...

i can't be like this anymore. i need to do something....i want my old life back!!

swimming, laugh, love, FRIENDS....................................................................................MAK ;,,,,, (((






No comments:

Post a Comment