Thursday, August 16, 2012

Kagum..siyes!!



Sedih sobbsssss...
Sepatutnya ahkak cuti hari ni, tapi bos cakap ade PO nak masuk..ate kene kije balik lah kita. Tapi still ade berita gembira di mana sekerat ari saje yoo!! Yuhuuuu...menyoping lah kita hakhakk
Tak sedar diri duit dah kering still lagi ade nafsu nak soping ini makcik.

Kan dah cakap kat post hari tuh yang ada lagi benda tak setel. So kita setel kan lah hari ni. Ate nye esok nak kemas umah, mane ade mase lagi nak kuar soping kan. Tak koseee acik nak kuar kalau dah ade nafsu nak mengemas bagai. Badan dah peluh peluh..pppffffttttt tak kose!!

Ada penambahan barang yang nak di beli selain ayah punya baju. Aku nak beli alas meja daa. Dah lame dah niat nak beli, tapi taaaak nye beli beli. So dah raye nih, kita tunai kan terus lah ye. Sukkoooo =D
Ingat nak beli yang kain nya macam getah tuh, lepas tuh alas pulak atas nya dengan plastik yang transparent tu. Ye lah kalau tetamu tumpah kan lauk or air ke, tak lah kotor kan kalau ade plastik tuh. Dah la aku tak sahur pagi tadi, tak tahu lah larat ke tidak nih. Tawakal saje lah ye. Aku rase ok je kot nanti, bukan nya baru stat pose pon kan tak larat bagai. Ohver lah ko kalau nak pengsan dah ujung2 pose nih. Buat malu je. Macam pepatah orang-orang tua dulu, "ALAH BISA TEGAL BIASA". Ecewaaahh...ate nye dah ujung2 nih, perut pon dah kebal la kate ko!!

Langsir dah setel uoollss. Cuma kat dalam bilik ngan dapur je belum. Tapi lega lah jugak kat ruang tamu dah setel. Cuma belum lap2 lagi mane yang berhabuk tu. Esok lah niat nya. Harap2 menjadi..hakhakkkk =D

Ce korang tengok video nih. Kagum gila aku first2 tengok. Hebat ouuhhh pompuan nih. Jap ea aku kasi tunjuk.



Terukir di bintang (Yunalis) by Keesamus. Dia nih orang thailand uollss tapi pandai nyanyi dalam bahasa kita. Hebakk ooouhhhh!! Tapi paling aku suka dia nyanyi lagu nih.



Ya Sudahlah by sape aku tak tahu kahkahh. Tapi yang pasti nya lagu indon, alah yang dalam citer Nada Cinta tu. Tak tahu lah kan kalau si Randi Panggalela tuh yang nyanyi. Idokk lah ku tahuu..Tapi siap pakai jersi Malysia tuuhh. Tabik betul kat dia nih.

Yang nih pon aku suka gila. Mula nya aku tak tahu pon lagu nih wujud tapi kan bila dah dengar dia nyanyi  aku terus search penyanyi sebenar. Kahkahkahhh..teruk betoll perangai.


Bunga bunga cinta by Asmirandah and Dude Harlino. (Baru tahu nih by sape, kalau tak hareemm haha)



Banyak lagi lagu yang dia nyanyi. Nak tengok lagi pergilah ke youtube sane kahkahh. Atee..tak kan ahkak nak letak semua kan. Ni blog aku taw, hahaa..kejiii




Okay bye!!



No comments:

Post a Comment