Wednesday, July 18, 2012

Tak tahu la kenapa..??


Dah lama tak singgah. Rindu tu rindu tapi tak terklik jari pada butang 'sign in' di pakcik gugel...hehe
Anda semua sudah tahu bukan, jika hati ini sedang kemik,hancur,retak...semesti nya blog ini menjadi mangsa. And yes,hati ku sedang 'itu' sekarang.


Aku tak tahu kenapa.
Aku yang lutsinar atau orang-orang sekeliling aku yang tak nampak aku??
Dorang buat aku macam tak wujud je. Memang la hati aku orang tak nampak even aku sendiri pon tak tahu hati aku nih mcamane bentuk nya. Petak kah? bulat kah? Mahu pun bentuk love yang biasa budak-budak imagine kan..?
Tapi aku punyai perasaan tawuu..kamu ignore aku,aku terkontang kanting terkebil kebil
Arrrrgggghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
Aku mahu pergi...ya pergi jauuuuhhhhh dari rasa ini
Aku benciiiii...wwhhhyyyyy me??

You should tell me if im doing wrong or sumting that u can't accept. I dont know and always blurr if you treat me like this..pleasee im begging you.
Just tell me, we always listen from mistake right??
I'd rather be rebuked of these treated.I'll try to improve myself and swear not to do it again.

 I'M STILL LEARNING TO LIVE MY LIFE AND  I NEED YOU TO MAKE IT PERFECTLY.

 If you not judge, how do i know my mistake haaaa??????!!!!!

Ke memang aku sebenarnya yang salahhh???
Siiiggghhhh....AKU TAK TAHU 




No comments:

Post a Comment