Tuesday, July 24, 2012

Online shopping



Sejak dah keje nih, kalau ternampak baju cantik kat mane-mane especially online mesti hati tuh tak henti-henti cakap nak. Kalau tak beli mau nye teringat sampai satu bulan. Ohh ohverrr nyee. Nih dah menunjukkan bahawa betapa parahnya nafsu membeli aku kan. Tak yah cakap la, kawan-kawan aku kat u dulu semua dah tahu aku camner, kalau dah berkenan bagi yang lain pon takkan aku pandang nye. Nak-nak rumate aku si tieqah tu, kalau dah bershopping dengan dia memang satu hari pon boleh. Die satu kepala ngan aku, suke shopping erhhmmmmm memang padan lah. Sape-sape yang tak suke shoping tuh kalau ikut kitorang memang akan mengeluh panjang ajee laa..Hahahahaaa..sengal kan?? siann..and orang yang tak suka shopping tu adalah si arina. Dia bab-bab membeli baju memang fail, jatuh no 10. Tapi kalau ajak gi joging ke, gi makan ke..haa die okey..kan kan arina??hehe...


Mereka....Arina dan Atiqah
nih gambar lama,tak silap aku mase tahun 1 kot. Skang dua2 dah tembam..hehee


Aku biasa kalau ternampak baju-baju cantik tu..ceh dan-dan je ternampak kan, padahal sengaja..haha ehh memang sengaja taw. Aku kan bleh dikatakan 20 jam bukak fb, kat tempat keje nih boleh aje aku bukak. Kalau bos marah ahh lantak ah kan. Fb aku bukan aku bukak fb dorang pon. Hahaha kasik sepak je orang macam ini.
Eh2, balik kepada cerita tadi..bulan nih saje je aku dah terbeli 2 lai. Baru je tadi beli lagi 2 lai..mamposs. Duit memang dah licin lagi mau licin kan. Tak pahammm. Nak buat camner, esok kan gaji masuk..haha..harap harap lah kan. Tapi biasanya sharp je 25hb masuk gaji, tuh yang aku konfiden je beli lagi 2 lai...hahaa..cantik yuolllss. Jap2 aku kasi tunjuk.



Cantik kan?? sebenarnya dari hari tu lagi dah aku nak beli, tapi dah habis. So bila dah restock, aku apa lagi cepat-cepat la booking sebab takut habis lagi. Hahahaa..perangai apa pon tak tahu lah. Nih ade lagi satu,


Nih cardigan. Memang dah lame cari kaler kelabu. Sebenarnya boleh je beli kat luar, tapi tau jelah kan aku nih kan pemalas lipas, nak nak aku dah duk kampung, nak gi shoping sorang-sorang memang tak laa..So online saje lah kita,jimat mase jimat tenaga dan tak letih. Kan bulan puasa, hahaha
Aku beli cardigan nih nak pakai ngan jumpsuit yang aku baru beli, belum pakai lagi. Beli kat tempat yang sama, jap aku tunjuk.


Cantik ke idokk?? Nanti lah later2 aku letak gambar yang aku pakai. Ingat nak buat raye je, tapi aku ngah pikir time bila aku nak pakai? Raya kan orang pakai baju kurung, macam aku nih gi jalan beraya umah kawan-kawan pon aku pakai baju kurung jugak. And raye ke 3 dah start keje. Haaa acane?? Pakai buat tidor jelah jawabnyeeee...huhuhuuu








p/s : Mesti korang tertanya-tanya kan, kat mane lah aku beli baju-baju yang gojes nih sume. Aku beli kat  femmefashion2u. Korang taip aje kat fb, nanti kuar la. (saje je tak nak link kan, blog aku tak femes..maluuuuu) blog pon dia ada. FemmeFashion2u.blogspot.com. Selamat Menyopinggg semuaa!!!




No comments:

Post a Comment