Tuesday, January 7, 2014

Si Ijo


Sejak kejadian tu, barang kesayangan aku satu-satunya terpaksa masuk hospital.
Sedihnye laah. Finally dia rosak jugak. Aku selalu terpikir kalau satu hari nyawa aku tu hilang/rosak apa laa akan jadi dengan hidup aku. Yelah hari2 memang akan ngadap die walaupon 10 minit.

Laptop hijau ku...
Kenapa la engko perlu menyelam ke dalam air itu.
Ya, memang totally salah aku. Dah tahu grobok tuh dah tak sendik yang hang duk letak dia atas tu nape.
Bahana lah makanan engko jawabnye.
Aku selalu terasa andai laa masa dapat di putar balik, pasti sepastinye si ijo tu dulu akan aku selamatkan.
Tapi dah takdir kate sebegitu, aku redho je lah.

Dah hantor pi spital, tapi doktor kate tak dapat nak kembalikan nadinya sebab ade short kat mane ntah.
Tapi aku tak mengharap pon. Tak nak kecewa di kemudian hari.
Tahu sangat kalau aku terlalu mengharap, akan kecewa di hujungnya.
Aku tak pi ambik2 lagi dia sebab terlalu bizi ngan kerja.
Ye lah kerja abis kol 530, pi2 tengok hospital dah tutup.
Hampassss...
Tapi maybe aku akan hantar pi spital lain.
Mane tahu ade harapan kan. Yang penting kita usaha.
InshaAllah..
Tolong doakan kita ea??


Ke ade sape2 nak hadiahkan laptop baru?? hekhekhekkk...
Si pumpkin nak bagi memang tak arr. Umah dia pon tenggelam daa.
Tapi kalau dapat yang baru pon perasaan dia tak kan sama.
Laptop si ijo tu kakak aku yang belikan masa aku study dulu. Sedih bila pikir.
Banyak kenangan dalam tu. Bekap dah buat, tapi ngan bekap2 sekali jadi kapal selam. huhuuuu.... :-(
Terlalu banyak. Ade video famili aku dalam tu, yang mana ada video arwah mak aku.
Biasa kalau rindu aku akan tengok video2 tu. Sedih.. :-(
Gambar2 masa study dulu usah kata laa...Banyak.
Assignment, tesis. Sediiiihhhhhhhhhhhhhh


Ade sape2 tahu tak doktor yang hebat dalam pembaikian laptop/external hardisk atau senang kata celik bidang2 ni??
Aku terdesak sangat ni. Mahal pon takpe aku sanggup.
Kalau sape2 tahu tolong suggest kat aku ea.
Kalau mane2 doktor yang berjaya hidupkan laptop aku tu, inshaAllah aku belanja dia makan.
Betol. Ini serious. Tak tipu.
Cakap je nak makan apa, akan aku bayar. Tapi dengan syarat si ijo aku tu hidup la ye.
Tolong ea. Tinggal kan kat komen.


Thank you guys.



No comments:

Post a Comment