Sunday, December 1, 2013

Game dikala waktu mengantok



Harini dah satu haribulan doblas dah. Cepat je kan mase berlalu. Sampai macam tak sedar apa yang di lalui sebelum ni sebab masa terlalu pantas berjalan. Apa yang berubah tuh tetap berubah, tapi aku tetap single. Takdoh perubahang lasung. Harap2 hidup tahun depan berdua lah mintaknye. (Bunyi macam desperate je) 
Bukan desperate, tapi di usia sebegini rasa macam dah terlalu tua untuk hidup single..
Ahhh persetankan suara suara di sekeliling. Bukan mereka yang tentukan, tapi Dia..


Semalam gi jalan kontan, haa ti nak buat satu entry pasal semalam. Rase macam kena share je ngan korang. Share ape ti korang tunggu ea (tak janji taw) hahahaha......cable tak ingat nak bawak so tak boleh nak update harini. 

So harini koje ye. Ngantuk nye lahaiii. Semalam sampai umah kol 11 jugak arr sebab ujan lebat giler masa perjalanan balik. Balik2 terus kiok, tak mandi tak ape. Tapi cuci muka ngan solat tetap laa buat, gila ke tido ngan mekap?? (takde arr mekap sangat, tapi takut gak ar kalau muka kuar bintik2 sebab kai blusher so baik cuci bersih2 ye). Tido punya lah lena, sampai bangun pagi terniat nak ponteng kerja. Tapi bila pikir banyak kerja nak kene submit sok, so better aku siap kan cepat2 harini. Takut esok tak sempat kate ko.


Tapi buat kerja tak sampai setengah jam dah terkebil2 sebab ngantok. Aku dah gelisah dah sebab tengok henset betri kong. Dah kate balik lambat kan, mane lah aku perasan betri dah kong. So charger tak bawak ape, merana lah ko buat kerja sambil ngantok. Sebab biasa2 aku akan layan game kat handset nak buat hilang ngantok. Tapi dah handset pon bateri nyawa2 ikan, ermmm acanerr??


Pernah dengar game Brick Breaker?? Best oo main. Aku kalau main game, layan game tuh je lah sebab dah ketagih. Sampaikan kekadang tu layan game dulu sebelum tido. Gigih tak??hahahaa....


Ni laa rupa game Brick Breaker. Kalau pakai BB, game ni dah tersedia ada. 



Kalau tengah boring2 mesti akan layan game nih, kekadang tuh sampai tercarut2 sebab tak puas hati bola tuh boleh jatuh. hahahahaaa. Tapi highscore yang boleh aku capai cuma 9970. Susah kot, makin tinggi level makin banyak lah benda alah batu tu.

Kalau ade ipad, aku akan layan game Bird Tale. Tu pon satu boleh bikin aku ketagih sampai taknak makan. Ade saka ke apa nih . huhuuuu....Tapi bila kakak aku balik laa sebab aku takdok ipad. Kesian kan..


Game Bird Tale yang ada saka.


Kalau ipad abang aku, aku suka layan game nih.

Benji Bananas. Gila syok, ahahahaaa. Sampai kekadang berebut ngan anak buah aku. Dia tu memang selalu dengki kalau aku tengah main. Nyampah. Layan aje laa.


Game nih pon kekadang aku ketagih. Subway surf.




Kalau ade 10 pekerja macam aku, alamat nye bankrap lah company tuh. huhuuuu...
Tapi kalau sekadar nak elakkan kita ponteng tido di tempat kerja kekadang ia boleh jadi benda baik jugak kan??





"MAJULAH GAME UNTUK NEGARA MALAYSIA"




p/s : semua gambar adalah sumber dato' gugel


No comments:

Post a Comment